lørdag den 19. februar 2011

Nydning...

Begge mine piger har været hjemme her i vinterferien. Vi har hygget, snakket, set film, læst, tjekket PC, spist, sovet længe, lavet god mad og bare været familie ;-) det har været så dejligt. Ældste har dog passet fritids-jobbet på tanken.

Jeg har fået købt mig en GPS, ældste har fået nye sko, yngste har fået provianteret til efterskolen ;-) det er vist det mest "spændende" der er sket i ugens løb ;-))

MEN - hold da op, der er tøj, tasker, sko, make-up, badehåndklæder og ROD overalt ;-) min lille fine lejlighed, hvor jeg jo kun er mig selv i hverdagen har været FYLDT med deres ting og sager... ja, ja, vi skal alle være her. Men har lige slugt et par kameler eller flere, for ikke hele tiden af være efter dem... de skal selvfølgelig rydde op efter sig. Men har jo ikke haft decideret hjemmeboende børn siden august sidste år.
Det må være en forsmag på, hvordan det igen er at få yngste hjem...

Nå, men ugen er gået godt - det er da det vigtigste - så skidt pyt med tasker og tøj. Dagen i dag bruger jeg på at få lavet det sidste til mit lille fritidsjob. Dagen i morgen kommer til at stå i OPRYDNINGENS tegn og klargøring til endnu en arbejdsuge...

Håber I nyder solskinnet derude, det er da lige til at blive glad af... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar