søndag den 22. maj 2011

Gamle billeder i mit kamera...

Ja, når tiden løber sådan afsted, og jeg IKKE får tømt mit kamera... så vil der jo unægteligt ligge billeder fra lidt af hvert... der lå faktisk billeder helt tilbage fra start februar måned i år... ups...

Nå, men igen, igen har jeg forsømt min blog. Travlhed på jobbet, hovedpine der presser de sidste kræfter ud, når jeg kommer fra jobbet og så alt der trods alt skal ordnes når jeg er hjemme, har gjort at jeg ikke har fået skrevet men dog læst med, ved rigtig mange af I andre... jeg lægger ikke altid en kommentar, men følger med rundt omkring...

Min fødselsdag - med skønne gæster, dejlige gaver, høj sol og latter.
Morsdag - med en dejlig gave.

Lidt billeder skal I da ikke snydes for...

Af mine søde børn fik jeg to sorte Mega Mussel krus fra Royal Copenhagen... jeg var fuldstændig mundlam... kender jo godt prisen, og mine piger tjener jo ikke ligefrem alverden... ældste har kun en ganske lille løn fra sine arbejdstimer på en tankstation og yngste arbejder ikke endnu, eller det vil sige hun er lige nystartet her i weekenden på sit sommerjob... Så jeg var fuldstændig mundlam - og der skal ellers meget til, da jeg åbnede for den lækre gave... <3
Oven i denne smukke gave havde de sørget for lidt lækkerier fra vores to hunde... yndlingstheen, slik og chokolade... uhm... de er ret dygtige, hundene altså, OG mine to døtre... sådan at sørge for gave til "mor" ;-)

Af mine søde gamle forældre fik jeg køkkenrulleholderen fra Trip Trap serien "Ocean". Jeg har bakken derfra, og ønskede mig holderen. Ligeledes et gavekort til tøj hvori forretningen havde lagt et lækkert kæmpe stort sort tørklæde, det gør de ved alle deres gavekort, en tomatplante der dog led frost døden d. 3. maj da nattefrosten pludselig igen satte ind. OG min længe ventede Clematis... juhuu, at den så smed alle sine smukke blomster OGSÅ i den dumme nattefrost, gør så ikke så meget, jeg har planten, og den kommer forhåbentlig smukt igen til næste forår. Den sidste gave jeg pakkede op fra mine forældre var en sort ugle... som min mor havde købt, da de fornyligt var i Århus... dejligt... mon de ved, at jeg ELSKER ugler? ;-)))

Af mine tidligere svigerforældre var der en check på 300 kr., til en blomst.

Af min søde veninde og hendes mand fik jeg et glasfad og 4 glas skåle fra Rosendahl, som jeg også havde ønsket mig...

Alt i alt nogle rigtig dejlige gaver <3

 Den lille glasskål fra Rosendahl - billedet er lånt her...
 4 glasskåle fra Rosendahl - billedet er lånt her...



2 kommentarer:

  1. Arhh ja derfor var du ikke på marked :-) Stort tillykke med dagen og hold da op nogle gaver lækkert...

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette - tak for din hilsen ;-) det var nu ikke i denne weekend jeg havde fødselsdag, men vi var inviteret til bryllups reception ved vores chef ;-) og det skal jo passes...

    SvarSlet