fredag den 2. december 2011

Lidt af hvert...

2 dejlige fridag... torsdag tog jeg en feriefri og i dag fredag, har jeg kollegabyttet med to søde kollegaer. Torsdag var afsat til oprydning, fjernelse af x-antal kg hundehår fra gulve og møbler, pyntning til jul osv. Hvad sker der så? En ordentlig omgang migræne, hvor er det altså typisk... øv også. Nå men, heldigvis er jeg meget mere klar i hovedet i dag, og starter så min rengøring. Men VIL altså nå, at holde min aftale med min ældste datter. Har aftalt med hende, at jeg skal ned og se hvor hun arbejder. Det glæder jeg mig helt vildt meget til. Ved godt hvor det er, har set bygningen udefra, men skal ind og se hvor hun rent fysisk slår sine folder ;-) og ikke mindst skal vi jule-hygge sammen i det store center der ikke ligger så langt derfra ;-) så op på hesten igen, og fuld fart frem ;-)

Håber I nyder december måned - er selv glad for, at vi ikke har høj sne liggende udenfor, selvom det måske kunne være lidt kønt... men synes ærlig talt, at vi har fået nok de sidste to vintre ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar