tirsdag den 28. december 2010

Student...

Ældste bliver HG student til januar... hun har bestilt sin lilla hue, den er kommet og ligger forsvarligt i mit skab, så INTET, absolut INTET sker den ;-)

Jeg ved godt, at mange siger og har en mening om at det KUN er STX studenter fra gymnasiet der reelt har "krav" på, at må gå med studenterhuen. Selv ikke engang HHX studenterne fra handelsskolen er åbenbart dygtige nok til at må bære denne flotte hue. Men det er vi nu ligeglade her hos os ;-) ældste glæder sig, og jeg får vist æren af, at sætte den på hendes hoved. Hun glæder sig. Jeg glæder mig. Yngste glæder sig. Ja, vi glæder os allesammen, det er og bliver en speciel og stor dag... sådan er det bare...

Ville egentlig bare sige, at hun har fået broderet noget i sin hue, nemlig det jeg også har stående her på bloggen...

"De smukkeste ting i livet kan ikke ses eller røres, de skal føles i dit hjerte"

Nævnte jeg, at jeg glæder mig til at sætte huen på hende? ;-)

4 kommentarer:

  1. Uh.... sidder og bliver helt rørt.

    Kunne lige genkalde da min ældste fik hue på i 2007.

    SvarSlet
  2. DiSign-keramik... du kan også tro, at både ældste og jeg glæder os rigtig meget. Da jeg fik at vide, at jeg skulle sætte hatten på, kunne jeg også mærke at jeg blev rigtig rørt. Det bliver helt sikkert en "kleenex" dag ;-)

    SvarSlet
  3. Det bliver en dejlig dag. Og selvfølgelig har hun fortjent huen.
    Det er så skønt at færdiggøre noget, og så kunne fejre det med sin familie og hele verden.

    SvarSlet
  4. Eva - ja, sådan har jeg det også ;-)

    SvarSlet