tirsdag den 19. april 2011

Hold da lige op...

Jeg er her endnu. Står oprejst. Hovedet oppe og benene nede ;-) men sikke et par måneder...

Vi har haft så hunde-travlt på jobbet, så det lige har været en kende for meget. Foråret er jo altid for vores vedkommende travlt. Nyt skoleår skal planlægges. Skal du beholde din klasse? Skal du afgive din klasse? Nye kommende kollegaer? Afskedigelser? Nyt team? Elevplaner. Forældremøder. Skole-hjem samtaler. Møder i en uendelighed.... flere dage har været PÅ SKOLEN fra kl. 0745 til omkring 1630/1700. Derefter er det jo hjemad, evt. skal der handles lidt, der skal i hvert fald gåes en meget lang tur med to stk. meget tissetrængende hunde. Derefter skal der lidt mad i maven, og så kan forberedelsen til dagen efter påbegyndes. Tænker i mit stille sind, at det er vel nok godt jeg ikke har to mindreårige børn herhjemme, som også skulle have min opmærksomhed... i dette skoleår har jeg været alene hjemme, det er kun ældste der har stukket hovedet forbi ind i mellem. Yngste skal bare hentes og bringes på efterskolen i weekenden... ;-)

Men nu er det heldigvis påske-FERIE... pyha, jeg har godt nok tænkt meget på den de senere uger.

Jeg har fået læst med rundt omkring hos Jer, fået skriblet et par ganske få kommentarer, men intet er udrettet på min egen blog...

Jeg har dog fået afstendt min påskepakke og sørme også modtaget min påskepakke. Mit kamera ligger i en taske.... tja et sted, som jeg ikke kan komme til i øjeblikket ;-)))) så billeder må vente...

Håber I nyder det dejlige danske forårsvejr? Jeg gør i hvert fald. Nyder at kunne se de små løg i min lille have myldre op, nyder at kunne sidde for åbne døre og vinduer, nyder at se alting spire frem. Er der næsten noget bedre end det danske forår? Jeg tror det faktisk ikke...

Rigtig god påske til alle...

2 kommentarer:

  1. Også rigtig god påske til dig, Kirsten.

    Ja, foråret er en travl tid. Vi er dog først ganske langsomt gået i gang med fagfordelingen. Vi slipper for forflyttelser/afskedigelser i år *hurra*

    SvarSlet
  2. Esther - ja, det er en travl tid. Vi slap ikke for afskedigelser. Og der kommer desværre en del mere næste år, da vores to fantastisk gode skoler i byen skal slåes sammen... hvem der kan forstå det... øv...

    God påske til dig...

    SvarSlet