lørdag den 30. juli 2011

Sart?...

Måske... men...
Var i Ikea og Rosengårdscenteret i Odense den anden dag. Var på hyggetur med mine to døtre, blandt mange andre ferierende danskere og udlændinge... fint nok. Det var den første varme dag, efter al regnvejret... vi går og hygger os, men pludselig falder mine øjne på en ung pige/kvinde, måske omkring de 16-18 år. En flot pige, lidt høj, slank, pæn brun osv. Hun går sammen med sine forældre og en yngre bror (formoder jeg). Hun er iklædt en par meget korte cowboy shorts og en bikini-top. Toppen er uden stropper, hverken rundt om skuldrene eller nakken. En af de helt små bikini-toppe der kun lige dækker brysterne...

Ja, måske er jeg sippet, sart eller småborgerlig. Men helt ærligt ;-) jeg synes IKKE det var pænt. Lige meget hvor flot en figur og yndigt ansigt hun havde. Den påklædning er til stranden og ikke til en shoppetur blandt børnefamilier, unge mennesker og andet godtfolk ;-)

Pænt er måske ikke det passende ord, for det så jo PÆNT UD... men det var ikke PASSENDE påklædning til en shoppetur...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar