torsdag den 13. januar 2011

Har uro i kroppen...

Lige nu og her - kl. er ca. 0035 - har jeg ikke fundet min seng endnu. Ældste bliver student i dag, og jeg kan ikke finde ro ;-) det er jo helt den omvendte verden. Jeg er bare så spændt på hendes vegne. Klarer hun, at få styr på sine nerver? Får hun en god karakter? Hvordan kommer dagen til at gå?

Jeg glæder mig så meget til i morgen. Yngste er blevet hentet på efterskolen. Gaven ligger klar. Kortet er skrevet. Kortet til buketten er skrevet. Kortet til farmor og farfars rose er skrevet. Chokoladen er klar i kassen. Verdien ligger på køl. Kameraet er klar, nye batterier er lagt i kurven. Så er det vist bare på hovedet i seng...

Hun holder fest til februar, hvor hun selv har stået for at lave invitationerne, ringet og aftalt med maden, de skal til Tyskland for at hente drikkevarer, festlokalet er lejet, der er næsten styr på lys og blomster. Servietterne er købt. Dugene låner hun af mormor. Tja - alt i alt en dejlig stor og fornuftig pige... ;-) mere kan jeg vel ikke ønske mig?

Jeg krydser hvad krydses kan, for at hun får styr på nerverne, får en god karakter, får en super dejlig og minderig dag... det har hun så meget fortjent...

2 kommentarer:

  1. Et STORT tillykke. Det er en dejlig dag. Jeg håber, det går rigtig godt.

    SvarSlet
  2. Sådan. Kæmpe stort tillykke med hende :)

    SvarSlet