søndag den 23. januar 2011

Kursus...

I morgen drager jeg afsted sammen med 4 gæve kvindelige kollegaer på kursus... jeg glæder mig. For det første er det 4 dejlige piger. Dernæst bliver jeg "afledt" i mine tanker ang. tirsdagens prikkerunde.

Det er altid godt, at komme afsted på kursus. Især når det er heldags kurser, de kurser igennem kommunen der starter EFTER jobbet kan nogen gange være svære at komme igennem. De skal i hvert fald være ret interessante, for at holde mig til ilden. Jeg er dog på et længerevarende kursus efter job, det er meget spændende og så har vi en fantastisk underviser, se det betyder jo også rigtig meget. Ja, nok nærmest det meste. For er underviseren ikke spændende at høre på, kan indholdet være nok så spændende...

Tilbage til mandagens kursus - jeg glæder mig, nyt stof, ny information, nye arbejdsmetoder - skønt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar