torsdag den 13. januar 2011

What a day...

Sikke en dag ;-) ældste blev HG student, yngste satte huen på, masser af blomster, fine gaver, glade smil, skål i Verdi, hyggesnak, spise på Jensens Bøfhus, kaffe hos mor, tak for i dag.

Ganske kort fortalt ;-)

Det sidste fag var Internation handel. Hun skulle op kl. 1030. Var færdig ca. kl. 1100. De første der havde været oppe havde ikke fået specielt gode karakterer. Der var givet en dumpe karakter, 02, og 2 x 4. Så hun var lidt nedslået da hun gik ind, fortalte hendes kæreste. Vi kom først da hun var gået ind, det var aftalen, for hun HADER at gå til eksamen... men sørme om hun ikke fik et stort og flot 10-tal ;-) det var så flot klaret... jeg er så stolt af hende... hun var selv så stolt, at hun ikke fattede det... det var stort da hun skrev et fint 10-tal inde i huen ;-)

Hun har gået i klasse med en af sine gamle folkeskole veninder, og hun har holdt lidt fest lige efter hun havde været oppe, hen på eftermiddagen. Så ældste og kæresten gik derover. Jeg kørte yngste tilbage på efterskolen. Så lige nu sidder jeg bare og summer over en fantastisk dag.

Nu er der så kun tilbage at håbe, at ønske elevpladsen også synes - som hun gør - at de gør en fejltagelse hvis de ikke ansætter hende ;-) jeg krydser fingre for, at elevpladsen bliver hendes...

Lørdag d. 5. februar holder hun fest for familie og venner - jeg glæder mig.

Og gaven - hun blev rigtig glad for armbåndet og vedhænget. Hun fik et ekstra vedhæng fra mormor og morfar, det kom også på...

Nu kalder sengen vist, kl. blev mange inden jeg kom i seng i går, eller rettere sagt i nat...

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! (Der er da vist et par piger, der ligner deres mor, eller hvad?)

    SvarSlet
  2. Eva - tak ;-) øhhh, hvor ved du det fra? Mener ikke, at jeg har billeder af mig selv herinde? ;-))))

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten

    Yes, det var dig jeg mente. Nu kan jeg også kommentere her :)

    Tillykke med din datters flotte karakter :)

    SvarSlet
  4. Eshter - velkommen til igen ;-) og tak skal du have... ;-)

    SvarSlet