søndag den 9. januar 2011

Tupperware...

I mine "lidt" yngre dage købte/fik jeg en del Tupperware. Jeg var med jævne mellemrum værtinde ved demonstrations aftener, og derved har jeg en del i mine skabe som jeg ikke har betalt for, men fået fordi jeg lagde hus til demonstrationerne. Jeg købte også ind i mellem, men mest de billigere ting...

Sidste gang jeg var i genbrugsen var jeg så heldig, at finde en af de store røreskåle, kan ikke huske navnet. Jeg mener den nu om dage er blå, men jeg fandt altså den orange ;-) den var noget fedtet, beskidt og ikke særlig lækker at røre ved... men ingen fejl og mangler, lidt brugsridser udvendigt og et låg helt uden ridser. Og prisen... såmænd kun kr. 25,-.

Se det er da et fund ;-) billederne er med chokoladekage indhold. I dag er det yngstes tur til at have kage med til hendes gang på efterskolen. De skiftes til det, så når alle pigerne fra gangen er kommet i aften, sidder de og hygger inden de skal i seng ;-) Hun vil gerne have chokoladekage med, så Mettes gode chokoladekage er i ovnen, frisk og mere nybagt kan den næsten ikke være ;-)

P.s. Mette er min gode veninde, som har en total IDIOT sikker chokolade opskrift. Chokoladekager har - synes jeg - ellers tendens til at være pænt kedelige, eller hurtigt blive det. Det gør denne her ikke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar