lørdag den 6. august 2011

Oprydningshumør...

Ferien går mod sin slutning. Jeg har haft en dejlig, lang og skøn ferie. Jeg har ikke sådan rigtig været på ferie, dog har jeg nydt nogle dage med mine døtre, hvor vi har kørt ud herhjemmefra... kan godt mærke jeg godt kunne have haft brugt lidt dage udenfor matriklen, men sådan blev det ikke i år... så vil jeg se frem til det, til næste år...

Vejret, ja, det har jo unægteligt været meget specielt i år... men nyder nu også, at temperaturen ikke er oppe omkring de 30 grader, og luftfugtigheden nærmer sig de 90% ;-)

Nyder når vejret er omkring de 20-25 grader... ikke så meget vind, men sådan man kan holde ud at være til, evt. lave noget uden at ligne en der har løbet et marathon løb ;-)

Mit soveværelse, der desværre stadig må huse mit kontor (som det også gjorde i den forrige lejlighed), har trængt til en lille overhaling. Mine to reoler derinde har ikke rigtig fungeret, siden jeg flyttede sidste sommer. De har irriteret mig, så nu skulle det være... alt er taget ud, omrokeret, tørret af, sorteret, og nu er jeg begyndt at sætte på plads igen. Men to reoler, så var det skrivebordet, så var det lige skuffedariet, og så var det lige.... det griber om sig, gør det ;-) men dejligt, at få det overstået... helt færdig er jeg dog ikke endnu. Skal også have min sort/hvide printer skiftet om med min farveprinter, der har stået i hi hos mine forældre... så hjælper det vist alt sammen... og lige om lidt... ja, så er et nyt skoleår startet... jeg skal opstarte en 1. klasse i år. Glæder mig, for det er så anden gang jeg skal prøve det, nu skal jeg pludselig prøve noget, jeg har prøvet FØR... fantastisk ;-)

Skal videre med mit projekt - håber I nyder det dejlige sommervejr vi har i dag... i hvert fald her hvor jeg bor...

Billedet er lånt her...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar