onsdag den 3. august 2011

Udsalg...

Yngste og jeg tog forbi en af byens tøj forretninger i går, hun "valgte" ud hvad mor her gerne måtte købe for hende i dag... hun er på job i sommerlandet, og jeg har ferie endnu. Jeg sagde til hende, at jeg ikke kunne garantere noget, for der ville helt sikkert være mange der gerne ville køre nogle gode køb.

Jeg tog derned 1 time før åbning, og regnede med en pæn kø. Men jeg var den første, og så var det jo nemt nok. Efter ca. tyve minutter kom en bekendt, og vi fik vendt verdens-situationen... så tiden løb såmænd afsted. Jeg fik købt to par shorts til den unge dage. Et par beige Tommy Hilfiger shorts og et par blå G-star stumpebukser i baggy. Mange penge er sparet, ganske få penge lagt til betaling. Et stk. datter der glæder sig til at prøve det når arbejdsdagen er ovre. Så en god gerning er gjort ;-)

Hun er ikke vant til at gå i dyrt mærkevare tøj, hun vil selvfølgelig gerne, men pengene har aldrig rigtig været til det. Når der så er udsalg har vi flere gange været heldige. Det var jo dejligt, at være det endnu engang...

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at gøre et godt køb. Og meget sympatisk, at datter glæder sig over mærkevarer på udsalg. Der er alt for mange unge, der tager det dyre tøj for givet.

    SvarSlet
  2. Eva - det var et rigtig godt køb, bukserne sidder perfekt ;-) hun er heldigvis ligeglad med, at det måske er fra "sidste sæson" ;-)

    SvarSlet