lørdag den 6. august 2011

Post Danmark...

.... og alle deres trælse besparelser gør, at jeg først på MANDAG kan hente min pakke på vores lille posthus...

De byggede for ca. 10 år siden et kæmpe stort og flot posthus i byen. Det blev så nedlagt for et par år siden. Nu skulle Brugsen huse posthuset. Brugsen bygger om, for man kan jo ikke have posthuset ude ved siden af bagerafdelingen, hvor postkøen forøvrigt også "irriterer" kunderne der har betalt, da de skal gå igennem postkøen for at kunne komme ud, da man sløjfer den ene udgang i Brugsen for netop at bygge til... smart nok.

Fint lille posthus bliver indviet i Brugsen. Nej, nu lukker man fint lille posthus, der lige er bygget til. Smider hele molevitten tilbage hvor de startede. Ud ved siden af bagerafdelingen, lige midt i udgangen af de kunder der har betalt og bare gerne vil UD af butikken igen... ja, altså hvis I ikke har mistet orienteringen, så har vi borgere det næsten i byen.

Resultat:
Post"huset" har åbent fra 13-17 i HVERdagene. Lørdag lukket. Køen til posthuset er der hvor Brugsens kunder går når de skal ud af butikken igen, efter endt betaling.

VED godt, at der ikke bliver sendt så meget post mere som før, vi mailer, ringer og sms. MEN, hold da op det er forringet service...

Så, jeg venter til mandag efter kl. 1300, hvor jeg kan hente min pakke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar