tirsdag den 18. oktober 2011

Dejlig dag...

Har nået rigtig meget i dag... en dejlig følelse...

Tog ind til mine forældre i formiddags, de bor i hus med stor carport og garage, hvor jeg kunne stå og sprøjtemale. Jeg havde lidt forskellige ting der trængte, og jeg har ikke pladsen hos mig selv. Jo pladsen har jeg, men ikke overdækning. Så med det vejr vi har, er et tag at foretrække ;-))

Jeg har sprøjtet en minikommode med 4 små skuffer, et lille vægskab der har en sjov låge med metaltremmer, en billedramme, en anden minikommode med små skuffer fra Ikea og en metalholder til fyrfadslygter. Der er en del ventetid, når man skal vente på, at malingen tørrer i mellem lagene... den tid brugte jeg på, at få ombetrukket en gammel skammel og en fodskammel... billeder må I vente på at se, tingene der står til maler tørre er hos mine forældre endnu, og skammel og fodskammel er det simpelthen blevet for mørkt til at fotografere... Skamlen og fodskamlen er gamle møbler fra mine farforældre. Mener at have fået at vide, at skamlen er fra deres sengesæt, som de vist fik til deres bryllup. Mon ikke det er omkring 70/75 år siden... fodskamlen er jeg meget i tvivl om, kan ikke huske hvor gammel den er. Men den har altid, så længe jeg kan huske, stået i deres stue...

Kl. 1830 skulle jeg ned til en veninde. Hun havde inviteret 6 piger til ost og rødvin. Som sædvanligt rigtig hyggeligt. Lækre oste, rødvin og masser af hjemmebagt brød... Uhm ;-) ikke dårligt, sådan en skøn efterårsdag.

Klokken er ved at være mange, og jeg kan mærke trætheden har meldt sin ankomst.

Håber dagen i morgen bliver lige så skøn som dagen i dag ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten!
    Det lyder som en dejlig produktiv dag.
    God dag.

    SvarSlet
  2. Margith - det var det også, og tak i lige måde ;-)

    SvarSlet