onsdag den 19. oktober 2011

Smagradbryllup...

22. september i år, havde mine forældre 55 års bryllupsdag. Det blev fejret med lidt god mad og vine... det var kun en lille, men meget hyggelig fest.

Vi bestemte vi ville dække op med det stel, mine forældre fik til deres bryllup. Det var da ren nostalgi ;-) det kan ikke gå i opvaskemaskinen, da der er guldkant på. Hvad stellet hedder, kan jeg ikke lige huske. Det er et fint tyndt stel, en sart blå kant og så guldkanten. Så fint pyntet blev der, og bestikket var også gammelt, mon det er fra deres bryllup? Det kan jeg ikke huske... min svigerinde er rigtig god til, at lave serviet arrangementer... men når det nu var 55 års bryllupsdag, stellet og bestikket var gammelt, så skulle servietter da også foldes som "dengang"...

Dejlig aften - god mad - dejlige vine - godt selskab - grin og latter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar