fredag den 28. oktober 2011

Weekend...

Det bliver så dejligt med weekend... har haft en lang og lidt "sej" uge... der sker EN MASSE på jobbet for tiden, noget jeg desværre ikke kan skrive om. MEN, det er noget der gør "ondt", frustrerende, har hevet benene væk under os... føj, hvor kan det være svært, at være positiv når man ved, at det "man troede" ikke er...

Lange dage - 2 af dagene var jeg først hjemme kl. 1700 og 1730, fra kl. 0730 om morgenen. Godt det ikke ser sådan ud hver uge...

Jeg går heldigvis en dejlig weekend i møde. Lørdag skal jeg til 3 x fødselsdag. Mine gode venner har begge haft fødselsdag i denne uge, og sønnen har i næste uge. Så det hele bliver slået sammen, til en stor fest ;-) skønt...

Søndag skal jeg på loppemarked, altså som sælger. Har en lille bod, så håber bare at der kommer gæster. Jeg var også afsted i foråret, og det var ikke nogen helt vild succes. Der var ikke særlig mange der kiggede forbi. Nu er annonceringen forbedret, så jeg krydser fingre ;-)

Mandag tager min yngste datter afsted, op til min bror og svigerinde, for at arbejde i deres firma i en uge. Hun skal i praktik gennem skolen... jeg henter hende igen næste fredag - hvor jeg kan nå et besøg i Ikea i Århus... det er da også dejligt, at se frem til ;-) glæder mig allerede...

Håber I nyder efterårsvejret... rigtig god weekend til Jer allesammen...

4 kommentarer:

  1. Det er hårdt med problemer på arbejdet.

    Uh, jeg kunne godt tænke mig at skulle på loppemarked. Jeg prøvede det for første gang sidst på sommeren, og det skal jeg altså prøve igen.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Eva - heldigvis har vi hinanden... ellers var det ikke til, at klare...

    SvarSlet
  3. Først: tak for din støtte Kirsten, den sætter jeg stor pris på = )

    Det tager SÅ meget energi ud af en, når der er problemer på arbejdspladsen. Håber snart det bliver bedre hos jer.

    Kram

    SvarSlet
  4. Bente - selv tak, jeg ved jo hvor hårdt det er... og ja, det er helt vildt drænende for energien...

    SvarSlet