søndag den 30. oktober 2011

Loppemarked...

I dag har ældste og jeg haft en stand på et loppemarked... eller det vil sige, vi havde en stand på et marked hvor de fleste stande var med håndlavede ting... 

Vi fik ikke solgt alverden, men vi havde en rigtig hyggelig dag. I selskab med søde piger, hvoraf den ene var min veninde, de to andre var en arbejds kollega og en veninde til min veninde - lidt indviklet ;-)

I går var jeg til 3 x fødselsdag, ældste og kæresten havde inviteret gæster, og yngste var på arbejde... så fra, at være en flok der kommer, så var jeg selv i byen ;-) 

Weekenden er fløjet afsted, og den kommende uge kommer helt sikkert også til, at flyve afsted.

Mandag - arbejde, møde efter arbejde og møde med forældrerødderne fra klassen om aftenen.
Tirsdag - arbejde, møde om eftermiddagen og møde om aftenen... min bedste veninde fylder år, og hende skal jeg også nå, at besøge...
Onsdag - arbejde, møde efter arbejde.
Torsdag  arbejde, møde om eftermiddagen.
Fredag - arbejde, og hente yngste hos min bror og svigerinde. Hun tager i praktik oppe i deres firma.
Lørdag - kommer hjem fra min bror og svigerinde.
Søndag - julebesøg på Gram slot... 

Så gik den uge vist ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar